cookie Ta strona używa ciasteczek (cookies) zgodnie z Polityką Prywatności. W Twojej przeglądarce możesz zmienić ustawienia dotyczące przechowywania lub dostępu do cookies.

Jak pracujemy?

Zobacz realizację projektu krok po kroku

1
warsztaty i spotkania konsultacyjne

WARSZTATY I SPOTKANIA KONSULTACYJNE

Spotkamy się, aby jak najwięcej dowiedzieć się o Twojej marce i jej dotychczasowych działaniach. Ta wiedza pozwoli nam lepiej przygotować się do dalszej pracy i zdiagnozować sytuację wyjściową.

2
analiza

ANALIZA

Dogłębna analiza i skrupulatny research rynku oraz pozycji Twojej marki na tle konkurencji to kluczowy etap prac. Wskażemy trendy społeczne, kulturowe i ekonomiczne, które są lub mogą być istotne z punktu widzenia planowanej strategii.

3
określenie grup docelowych

OKREŚLENIE GRUP DOCELOWYCH

Określenie grup docelowych to niezbędny element tworzenia dobrej strategii. Stworzymy dla Ciebie persony, czyli wymyślone profile idealnego odbiorcy Twojej marki. Określenie tego, kim są, czym się zajmują czy gdzie bywają, pomoże lepiej dobrać metody działania i rozplanować je w czasie.

4
założenia strategiczne

ZAŁOŻENIA STRATEGICZNE

Określimy misję i wizję marki oraz jej pożądane atrybuty – funkcjonalne i emocjonalne. Doradzimy, jakie powinny być kluczowe przesłania i jak powinieneś prowadzić komunikację z klientami, żeby osiągać zamierzone cele marketingowe i wizerunkowe.

5
założenia mediowe

ZAŁOŻENIA MEDIOWE

Warto wiedzieć, gdzie się pokazać. Zarekomendujemy Ci kanały komunikacji, które pozwolą na skuteczne docieranie do Twojej grupy docelowej, a także wskażemy narzędzia, z których warto korzystać w tym procesie.

6
wdrożenie i realizacja

WDROŻENIA I REALIZACJA

Wspólnie określimy harmonogram implementacji strategii, kluczowe czynniki sukcesu i wdrożymy wszystkie założenia strategiczne.

tel
mail

Zadzwoń
by szczerze porozmawiać
o projekcie +48 791 910 566