cookie Ta strona używa ciasteczek (cookies) zgodnie z Polityką Prywatności. W Twojej przeglądarce możesz zmienić ustawienia dotyczące przechowywania lub dostępu do cookies.

Jak pracujemy?

Zobacz realizację projektu krok po kroku

1
ANALIZA  ikona

ANALIZA

Wgląd w reputację marki jest początkiem na drodze do celu, jakim jest osiągnięcie pożądanego wizerunku. Analiza obrazu marki może obejmować kilka etapów, takich jak: skanowanie środowiska marki i panujących w nim relacji, analiza kluczowych konkurentów, badanie rynku czy analiza SWOT. Dane wynikające z analizy pozwalają na podejmowanie mądrych decyzji w działaniach PR.

2
CEL ikona

CEL

Wszystkie dane zebrane w procesie analizy pomagają w ustaleniu celu, do którego zmierzamy. Z pomocą agencji cel jest jasny, wymierny i ma określone ramy czasowe. Dobra analiza stanu faktycznego oraz właściwe ustalone cele pomagają w wyborze właściwej drogi działań w obszarze PR.

3
STRATEGIA ikona

STRATEGIA

O ile cel wizerunkowy wskazuje punkt, do którego chcemy dojść, o tyle strategia jest kierunkiem, którym podążamy. Nie rozpoczynamy działań PR bez ustalenia strategii i planu działania, które zapewnią komunikację skupioną na właściwych rzeczach, prowadzoną we właściwy sposób i we właściwym czasie. Strategia opisuje dokładnie, co musi się wydarzyć, co należy osiągnąć lub gdzie marka musi być, aby osiągnąć wyznaczone cele.

4
PRZEKAZ ikona

PRZEKAZ

Główny przekaz komunikacji jest kluczowym elementem skutecznych działań PR. To jest to, co chcemy, aby odbiorcy usłyszeli i zapamiętali. A także to, co ma angażować ludzi. Ustalenie przekazu pomaga kontrolować komunikację, zapewnia spójność, ciągłość i dokładność, a także ustala priorytety w działaniach.

5
NARZĘDZIA ikona

NARZĘDZIA

Aby zbudować relację z grupą docelową i utrzymać ją na wysokim poziomie, używamy różnorodnych technik PR oraz kanałów komunikacji. Polegając na wynikach analizy, dobieramy takie narzędzia, które w optymalnym czasie, budżecie pozwolą zrealizować strategię i osiągnąć zakładany cel. W świecie PR wyróżnia nas wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacji i szeroki wachlarz działań.

6
EWALUACJA ikona

EWALUACJA

Proces ewaluacji pozwala na porównanie nakładów pracy z efektami działań. Istnieje kilka wskaźników, które pozwalają zmierzyć wyniki wysiłków PR i ocenić ich skuteczność. Wyniki ewaluacji oraz ich wpływ na markę pomagają określić przyszłe cele i strategie, a także decydują o rozmiarze sukcesu i kolejnych krokach.

tel
mail

Zadzwoń
by szczerze porozmawiać
o projekcie +48 791 910 566