cookie Ta strona używa ciasteczek (cookies) zgodnie z Polityką Prywatności. W Twojej przeglądarce możesz zmienić ustawienia dotyczące przechowywania lub dostępu do cookies.

Jak pracujemy?

Zobacz realizację projektu krok po kroku

1

WARSZTATY I SPOTKANIA KONSULTACYJNE

Podstawowym celem chatbota jest zaspokojenie potrzeb klienta i automatyzacja komunikacji. Cele szczegółowe ustalimy wspólnie w czasie spotkania konsultacyjnego. Może to być np. zachęta do zakupu, dystrybucja treści, odpowiedź na najczęściej zadawane pytania lub obsługa klienta.

2

SCENARIUSZ

Kiedy wiemy już, czego potrzebujesz i jakie cele ma realizować chatbot, tworzymy scenariusz w oparciu o diagramy UML. Projekt określa modelowe funkcjonalności i możliwe interakcje z użytkownikiem.

3

COPYWRITING

Nie musisz martwić się o copywriting – nasz zespół przygotuje dla Ciebie strategię komunikacji i gotowe treści, w oparciu o Twoje wytyczne lub nasze rekomendacje. Stworzymy bazę komend, wypowiedzi bota oraz jego reakcji na hasła wpisywane przez użytkownika.

4

PROGRAMOWANIE

Zespół programistów przygotowuje całą logikę działania bota i przełoży ją na język programistyczny.

5

INTEGRACJA Z PLATFORMĄ

Każdy chatbot jest elementem większego ekosystemu, dlatego integrujemy nasze produkty z wybraną przez Ciebie platformą, np. Messenger czy Skype.

6

TESTY

To etap, w którym zderzamy nasze założenia z rzeczywistością i sprawdzamy poprawność działania aplikacji. Nasi testerzy „przeklikują” chatbota i sprawdzają, jak przebiega interakcja. Testy pozwalają na skuteczną optymalizację narzędzia.

7

PUBLIKACJA

Sukces! Dopracowany chatbot zostaje wdrożony, a użytkownicy mogą zacząć z niego korzystać.

tel
mail

Zadzwoń
by szczerze porozmawiać
o projekcie +48 791 910 566