Kampania

Sięgaj Gwiazd!

Jak Toshiba wykorzystuje okresową kampanię promocyjną do pobudzenia sprzedaży i kreowania pozytywnego wizerunku marki?

TV

CEL KAMPANII

Kampania „Sięgaj Gwiazd” miała na celu wykorzystanie wzmożonej aktywności klientów w okresie zimowo‑świątecznym do promocji i sprzedaży telewizorów Smart TV Toshiba. Prowadzone działania służyły ponadto kreowaniu pozytywnego wizerunku marki i wzmocnieniu lojalności jej użytkowników.

GRUPA DOCELOWA

Odbiorcami kampanii byli entuzjaści nowych technologii, miłośnicy kina oraz osoby poszukujące zaawansowanych, innowacyjnych telewizorów. Przekaz reklamowy skierowany został do dbających o jakość domowej rozrywki pasjonatów dźwięku i obrazu. Styl i język komunikatu dostosowany został do potrzeb i preferencji klientów o wysokich wymaganiach technicznych i rozwiniętej wrażliwości estetycznej.

MECHANIZM PROMOCJI

Przy zakupie telewizorów Smart TV Toshiba z serii L74 o przekątnej 47 lub 55 cali klient zyskiwał szansę na otrzymanie odtwarzacza Blue Ray. Warunkiem było dokonanie zakupu w czasie trwania promocji oraz zarejestrowanie go na dedykowanej kampanii witrynie → www.siegajgwiazd.com

KONCEPCJA

Kampania inspirowana była filmem Christophera Nolana „Interstellar”.

Hasło „Sięgaj Gwiazd” nawiązywało do tematyki filmu oraz do możliwości oferowanych przez telewizory z serii L74 i odtwarzacz Blu Ray - dzięki magii technologii można było wznieść się na wyższy poziom rozrywki i oglądać najnowsze filmy z udziałem największych gwiazd.

Kreacja została oparta na kosmicznej stylistyce. Gwiezdne motywy pojawiły się na landing page’u i materiałach drukowanych. W podobnej tonacji utrzymany był emitowany w Radiu Zet spot zrealizowany w wersji ośmio- i trzydziestosekundowej, w którym po wystrzeleniu rakiety dobywający się z otchłani głos lektora informował o rozpoczynającej się promocji.

Atrakcyjne efekty wizualne umożliwiły wykorzystanie innowacyjnych formatów Rich Media, które dzięki połączeniu bogactwa koloru i głębi dźwięku skłaniały odbiorców do podjęcia interakcji.

NARZĘDZIA / KANAŁY / REALIZACJA

Kampania bannerowa

  • Display
  • Remarketing
  • Adwords i pozycjonowanie
  • Social media
  • Mobile

Kampania radiowa

  • Spot radiowy emitowany
    w okresie przedświątecznym
    w Radiu Zet

Działania w sklepach stacjonarnych i internetowych

  • Ulotki (stacjonarny)
  • Cornery (stacjonarny)
  • Plakaty na bramki wejściowe (stacjonarny)
  • Bannery (web)

Landing Page

  • Landing page służący zbieraniu formularzy
Czas trwania kampanii: 28.11 - 24.12.2014
Rejestracja formularzy: do 7.01.2015

Wyniki kampanii

15 000 276odsłon
47 023kliknięć w reklamy
565poprawnie wypełnionych formularzy
74
sek.
średni czas spędzony na stronie kampanii